Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Utbildning jag ångrar jag hoppade på!

Jag är riktigt sur på skolan. Sur på min lärare och jäkligt sur på hela alltet som har med skolan att göra.

Jag vill ha tillbax Helene! Vi har nu fått en annan lärare som jag i början tyckte om (Ja, alltså första gången jag träffade henne) Allt vi ska göra hör jag ifrån de andra eleverna i klassen. Hon har som uppgift att maila mig så jag får reda på vad som händer, när vi ska ha prov och om andra aktiviteter. Och när jag mailar henne för att kontrollera om jag är välkommen är hon bara snäsig och skriver kort t ex: "Ja, det går säkert bra" Inget vidare trevligt mail från en lärare. Nu ska vi ha prov på onsdag och hon har fortfarande inte mailat mig om detta. Får jag inget mail tänker jag inte dyka upp.

Tack vare denna sketna skolan har jag vart återbetalningsskyldig till CSN på 13 000 kr nu i sommar.
Blev klar med min insändningsuppgift för flera veckor sedan. Hon måste rätta det så snabbt som möjligt så jag kan ändra/göra något bättre i arbetet innan den andra kursen börjar för att inte få för mycket att göra samtidigt. Dessutom måste hon skriva på mina sidor på MedLearn att jag är klar med kursen annars registreras det som sent och jag kan bli återbetalningsskyldig IGEN! Mailade henne i torsdags om det i förra veckan, idag fick jag svar och jag ska kopiera texten: "Nej jag har inte gjort det ännu" Utan ens en punkt.

Jag är så lack på henne så därför skriver jag detta här, sämsta läraren jag någonsin mött!!!!

Hur som helst, jag ska sätta mig och plugga nu, invänta kaffe och sedan hämta min lilla tös som är på dagis idag.

Inlägget skrevs: 2011-09-19 @ 11:24:18

undersköterska skrev:

Hej. plugga på moa på ekhagen istället, helt underbara lärare, du får stöttning och de är otroligt anpassningsbara till alla!



2011-09-19 @ 17:03:40




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: