Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

7 September

Igår var vi iväg på ett tidigt ultraljud. Va så nervös så jag fick ont i huvudet. Väl inne i UL rummet kändes allt bättre direkt. Hon som gjorde det var så otroligt trevlig!

Hur som helst så fick vi se våran lilla knodd i magen. H*n sparkade, sög på tummen och fipplade med sina små händer. Hur söt som helst! 5,3 cm är h*n nu från huvud till rumpa.



En ganska dålig bild... men inte lätt att ta bild på bild...

Efter ultraljudet så åkte vi till A6. Andreas köpte en Blue ray spelare, jag köpte kläder till mig och Leja och så köpte vi födelsedagspresenter till Leja.

Vi har beställt en 50" 3D TV som kommer på fredag!! Vi testade att titta på 3D på ElGiganten och det var hur coolt som helst! Blir många 3D kvällar här framöver! =D


Inlägget skrevs: 2011-09-07 @ 10:10:27





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: