Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Denvers första utställning avklarad!

Denvers första utställning gick bättre än förväntat Han skötte sig exemplariskt!

Denver fick HP, gick vidare till ras/gruppfinal. Han blev BIR och sen BIG 2a placerad. hans pris förutom rosetter blev en julpåse med leksaker, julpynt och en stor påse med potatis, som han visade tydlgt va hans och pissade på ;)





Bedömningen: Mkt elegant vällinjerad hane m fina propotioner. Utm huvud och uttryck. Rör sig mkt väl fram ibland trippigt men med utm flyt.

Domare: Jack Brander

Inlägget skrevs: 2011-11-12 @ 21:13:03

Mia skrev:

Vad duktig han är!!!

Kanske inte lika duktigt och bra att han markerade på potatisen, men de var ju hans vinst så ;)



kram från norr



2011-11-14 @ 19:21:15
URL: http://www.odjuren.n.nu

Frida skrev:

Det blev väldigt dumt där ett tag. hann inte kissa honom imellan, så han hade hållt sig länge. bättre att han kissade där än på nån annans bord eller bur=O han kissade inte i ringen ialf =)



Tack!



2011-11-14 @ 21:07:46




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: