Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

9 November

Var på föräldrarmöte igår och det var faktisgt så himla mysigt! Det var så skönt att få komma hemmifrån lite! Jag gör ju inget annat än att går här hemma hela dagarna, ingen att prata med. Så jag var jätte nervös för att gå dit, gillar inte massa folk o så längre.... Men vi lyssnade på Carina (BVC) om infektioner, sen fikade vi och gjorde havsdjur till våra barn som de skulle sätta på en tavla av havet, som barnen kladdat ihop på ett stort papper med händer, fötter och typ hela kroppen.... de hade fått kladda i bara blöja. Det var mycket poppis! =) Idag ska dom få överaskningar på dagis... Alltså fiskar från deras föräldrar som ska simma i deras hav. Jätte roligt!

Idag är det ju jätte fint väder! Allt jag vill är att gå ut och gå runt sjön, men jag klarar verkligen inte det. Kan inte ens gå till dagis, gör jag det måste jag gå lika snabbt som en snigel.

Snart är det December. Det menas att det inte är långt till STHLM HUNDMÄSSA! Galet kul ska det bli! 

Nu ska jag gå ut med Gnällas och loppan. Denver är inne i en jätte jobbig fas just nu... Tonåringar ;) Usch, blir knäpp ibland. 

Nu ska jag försöka njuta av dagen hur den än blir =) 



 

Inlägget skrevs: 2011-11-09 @ 08:59:26





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: