Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Rebekah

Jag har idag (några månader senare) fått veta att Rebekah Johansson lämnat våran jord. Jag har aldrig fått äran att träffa henne, men därimot har jag skrivit med henne via mail & Pitbullforum. Jag har alltid sett upp till denna starka kvinnan som verkligen gjort allt för stackars hundar som haft det svårt. Hon har hjälpt till att omplacera hundar som har vart svårt att omplacera, pga av rasen. Hon har räddat många liv som andra inte hade velat ta i med tång ens.

Jag finner inga ord direkt, jag är chockad.... Jag tänker verkligen på alla nära & kära som har det så otroligt svårt just nu!

Rebekah gjorde alltid filmer för att minnas hundar som gått bort så därför har en film gjorts till hennes ära.
i ur och skur ställde hon upp för våra fyrbenta vänner. Sov gott kära du <3

"Till Minne av R"


Du ska veta Rebekah att även om jag aldrig träffat eller lärt känna dig så vill jag endå visa att jag bryr mig och jag fällde en tår för dig, dina hundar, "Bengs" och andra nära o käras skull. Det är för eran skull jag gör ett litet inlägg i min blogg för att uppmärksamma vilken underbar människa du var. <3

Inlägget skrevs: 2011-05-18 @ 22:16:49

delina skrev:

tänk att det finns/fanns en sådan underbar människa. det jag tycker är ironiskt är att dessa hundarna hon tagit hand om kallar folk för kamphundar o e lika mycket knähund som vilken hund som hälst. de är synd att så många ser ner på hundar med bemärkelse kamphund :( en bekant till mig hatar kamphundar för hans hund blivit överfallen av en amsaff eller vad de nu va.. och jag försökte förklara för honom att det inte är rasen utan ägaren men de vill han inte lyssna på utan kamphundar för honom är livsfarliga och borde förbjudas. jag ser häldre att man skulle införa körkort på hund men då ska de vara på så väl pappilon som amsatt.. så hundarna får det bra för en bra ägare är ju allt de behöver egentligen.



2011-05-20 @ 09:44:38
URL: http://delina89.blogspot.com/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: