Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Hundutställning Värnamo 6 Juni

Dagens utställning var bra tycker jag! Jag är jätte stolt över Embla, hon var super duktig!! Dommaren rent av älskade henne! Men hon har fått ett litet underbett så det blev inget pris pga av det. Hoppas att det är något som växer bort.

Ska boka tid hos vet för o kolla munnen grundligare. i värsta fall får dom dra mjölktänder som ennu inte lossnat.

Emblas Bedömning: Söt tikvalp, underbett, mörka utr. fulla ögon, trevligt plac. öron, bra kropp o massa för åldern, mkt lovande päls, har egen show i rignen idag så synd på hennes bett!

Lite bilder från dagen:

Sara & Devil







En glad sara för sina priser! =)



Embla redo för att showa!











Tack Sara & Fredrik för ennu en trevlig dag! =)

Inlägget skrevs: 2011-06-06 @ 17:41:10





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: