Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

28 skrivet den 29 Juni

Igår vaknade jag av att Madde knackade på dörren. Gick ner och där stod hon med en påse och en kartong från Lands Konditori! Satte på kaffet och vilken underbar frukost vi fick! Tack hjärtat för det! <3

Hundarna badade i poolen, förrutom Hera. Hon håller sig på lååångt avstånd från den där poolen. Endast sjöar är roligt att bada i.

Precis innan vi åkte på pikniken så kom Leja hem från dagis, jag och Andreas stod och diskuterade i köket, helt ovetande om Lejas hyss. Det va såklart inga hyss, för det är varm och ungen ÄLSKAR att bada, gullunge!



Embla & Kingston i Poolen.






Sedan när Killarna slutat jobba bar vi iväg till stråken för att ha lite piknik, men det va bara massa springare där. Så klart hade dom lagt en bana rakt över där vi satt, och precis öer våra filtar var dom tvugna att springa... Suck, ingen respekt alls ;)
Embla blev jätte arg på dom och började skälla och morra efter dom. Hon försökte ta tag i en springares sko, haha!









Idag ska jag städa här hemma. Hundarna tycker det är för varm för att göra något, det tycker jag med.




Inlägget skrevs: 2011-06-29 @ 11:26:59





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: