Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Bilder från Nyår!

Lägger ut menyn vi hade på nyårsafton.

Förrätt:

Laxbakelse



Varmrätt:
Hjortstek med svampstuvning och potatis.


Glömde ta kort på desserten innan alla hade börjat äta. Denna bilden är den bästa vi kunde få till.
Cockies and Creme.
Choklad mousse med cockies botten.



Att fira nyår med Madde & Gabriel är vrkligen alltid så mysigt. Man har alltid trevligt med dom så man vet lixom att kvällen kommer att bli bra!

Avslutar med en bild på tjurtant och dampi =)

Inlägget skrevs: 2011-01-03 @ 10:26:12





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: