Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Lejas första dag på dagis

Idag har Leja vart på dagis för första gången. Hon dundrade in bland alla barn som ingenting. Hon kom till oss lite då & då för att visa lite leksaker hon hittat. Hon träffade Melwin också som också går på samma avdelning, de lekte ihop mest av de alla barnen.

Mitt huvud vill verkligen inte ge med sig. Har sovit en stund för att hoppas att det går över men icke. Tabletter hjälper inte heller ju. 

Inlägget skrevs: 2011-01-10 @ 17:30:57





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: