Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Embla, Hera & Leja = kärlek!!

Haha sitter och kollar på Embla och Hera när dom busar. Det är verkligen helt fantastiskt kul! Embla tror hon kan flyga, det gör hon iofs... hon springer så fort så hon nästan svävar över marken. Hoppar och låter som en geting. Hera igger och försöker fånga henne i farten, vilket är helt omöjligt. Underbara hundar!

Lejas inskolning gick bra igår. Hon kunde leka själv när jag va där. I måndags när vi va där hade hon stenkoll på mig hela tiden och kunde absolut inte gå en meter ifrån mig. Men igår kunde hon leka och grät en hel del när jag gick men hade lugnat ner sig när jag hade gått. Hon hade vart glad och busat med Ann hela tiden. Ätit bra hade hon gjort med. Andreas är där nu med henne och jag håller tummarna för att det går lika bra idag.


Idag är det fullt upp som vanligt. Ialf när man är hemma. Kan ju inte gå någonstans heller eftersom Embla inte klarar av kylan så länge och hon kan ju inte vara sjlv för länge heller.

Har akvarietankar! Vill ha ett akvarie som Andreas får ta hand om. Jag och Leja får "bara" bestämma vilka fiskar vi ska ha och titta på det. Vilket är alldeles lagom.

I morgon ska båda hundar vaccineras! Embla kan man ju hålla men Hera är svårare, hatar sprutor!!


Inlägget skrevs: 2011-01-26 @ 09:34:03





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: