Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Badräkter för mig!

Har haft jätte svårt länge nu att hitta en badräkt jag tycker är fin och som jag skulle känna mig fin i! Vill så gärna åka och bada med Leja i något badhus men eftersom jag inte haft någon badräkt har det inte blivit av. Har heller inte orkat bry mig att titta efter någon för jag blir bara deprimerad. Men nu har jag tagit tag i detta för Lejas skull!

Hittade en sida från USA som hade många fina med kjol och olika fina färger, men frakten blev för dyr + att man skulle ju få skatta en del, då blir priset för en enda badräkt över 500:- vilket jag tycker är liite för dyrt för en badräkt.

Blir nog någon av dessa från Ellos





Inlägget skrevs: 2011-01-21 @ 13:29:57

Anonym skrev:

Jätte fina!



2011-01-22 @ 17:53:11

Sherlock skrev:

Åh, uppdatera gärna om du beställde hem, och vad du tyckte. Jag har med funderat på dem..



2011-02-01 @ 17:45:57
URL: http://waitmstar.blogspot.com/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: