Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

7 Januari

Allt går så super bra! Embla kissar och bajsar där hon ska (för det mesta) Hon sover hela nätterna och vaknar inte förrens runt 09.00 på morgonen, då är det full fart på henne enda fram till eftermiddagen.

Hera är så lugn och snäll mot Embla. Finns inget att klaga på hos henne alls! Embla fick tillomed sitta bredvid hennes matskål, vilket absolut inte Sessa eller någon annan hund får. Dessutom ligger hon bara ner när Embla busar med henne.

Snart börjar skolan och jag vet inte vad jag tycker. Ska bli skönt när Leja börjar på dagis, kommer iofs sakna henne på dagarna men känns så skönt att hon varje dag kommer iväg och träffar andra barn. Där kommer hon verkligen få leka av sig! Det tror jag är viktigt.

Avslutar med en bild på Embla.
Fotografen är Jonny Hilding, min systers kille. Älskar den bilden, helt underbar! <3




Inlägget skrevs: 2011-01-07 @ 18:05:30





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: