Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

23 Januari

Lejas inskolning går kanon! Hon var ju sjuk i en vecka så det blev ett uppehåll några dagar. Men nu verkar det gå undan och redan i morgon (förhoppningsvis) ska hon testa att sova där. Hoppas det går bra!

Jag har börjat på undersjöterska utbildningen nu. känns jätte bra och spännande, verkligen längtar tills man kommer igång på riktigt!
Är klar med den till sommaren 2012.

Satt på tradera och vann ett par byxor till Leja för 11 kr! hur bra som helst. Nu sitter jag och väntar på att en annan auktion ska gå mot sitt slut. En helt ny overall från H&M för 100 kr ska bannemej flytta hem hit! är "bara" 4 timmar kvar tills den är slut.

Inlägget skrevs: 2011-01-23 @ 15:49:02





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: