Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

15 Februari

Har verkligen haft en jätte skön och lugn morgon. Vi låg kvar i sängen till lite över 08.00!! Vilket var helt underbart skönt! Gick ner satte på lite kaffe och myste ner mig i soffan med mitt kaffe under en filt och en dator. Leja lekte så snällt och kollade på barnprogram. Tills det helt plötsligt knackade på dörren.

 -Vem är det som kommer nu?
-Vet inte, sa Andreas...
-Men jag har ju inte ens några byxor på mig!!

Kuta iväg för att få på mig ett par byxor. När Andreas öppnade hörde jag en mansröst som hälsade glatt på Andreas. Trodde först det va en kompis till honom men då va det Andreas som hade bokat tid med Folksams försäkringar. Köket va en enda röra och ett litet bärg med disk i köket. 
Det hade vart mycket bra om Andreas informerat mig om detta.  

Ska jag vara ärlig så såg det förjävligt ut i köket just idag...

Skit samma... nu har vi alla en bra försäkring ialf.

Som pricken över allt så höll Embla på att bajsa på hans väska..

Får se vad dagen har att erbjuda, ska försöka ta tag i pluggandet!!


 

Inlägget skrevs: 2011-02-15 @ 12:34:26





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: