Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Torsdag

Usch! Vaknade med sprängandes huvudvärk idag.. inte nog med det har jag blivit jätte förkyld och jag ska bara ligga och lata mig hela dagen idag! Tog med mig Leja, Embla och Hera ner för att låta Andreas få sova lite extra idag. Det behövde han! Kanske hade ja en baktanke med den ideèn ;) Skulle gärna vilja sova lite längre i morgon nämligen.

Ska klicka hem ett utställningskoppel till lilla Embla idag. Funderar på ett vitt, beiget eller lite guldaktigt.. med tanke på att jag vill att kopplet ska smälta in i henne. Får se... just nu har jag en favorit som är i vitt. 3 mm x 140 cm.

Leja ligger hemma och är sjuk hon med. Vart hemma från dagis nästan hela veckan, stackarn. Idag är hon ialf lite bättre, hon har väll blivit av med den jobbigaste slemhostan. Idag ska vi bara mysa ner oss i soffan hela familia och kolla på tv och ha jätte jätte tråkigt!!!



Inlägget skrevs: 2011-02-17 @ 13:43:08





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: