Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Tisdag

Det är så skönt nu när man bara kan lämna Leja på dagis utan att få ont i hjärtat. Idag när jag lämnade henne gick hon bara in utan att ens vinka hej då. Hon blev glad när ja kom iallafall. Igår när ja hämtade henne började hon gråta och ville inte alls följa med hem. Känns mycket bättre att jag ska behöva släpa ut henne istället för att ha dåligt samvete för att lämna henne ledsen. Men vet ni vad man säger då?
"Ska vi gå hem till Hera & Embla?" Då blir hon oftast glad igen och börjar tjattra och skratta lite =) Hoppas verkligen det blir en liten hundtös av henne! Såklart kommer hon få en "egen" hund! ;)

Den 24 Mars börjar valpskolan för Embla. Bestämde mig för att gå mest för socialträningens skull. Resten skulle jag lika gärna kunna träna själv. Men inte så ofta man träffar andra kompisar med hundar nämligen.

Blir bara mer & mer deppig för var dag som går. Kan snön aldrig smälta bort så man kan känna att våren är på väg? lite ialf!? Vill ju kunna ha med mig Embla ut på skogspromenaderna! Jag har tillomed lust att rensa ogräs i trädgården!!

fan... nu glömde ja kaffet igen...

Inlägget skrevs: 2011-02-22 @ 15:22:19





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: