Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

ONE PIECE

Jag har aldrig vart så här kär förut...  Alltså i ett klädesplagg! Detta är en heldräckt som är sytt bara för mig! Det är ett dyrt klädesplagg, men ack så snyggt! Dock håller inte min pöjk med här hemma.

Men tänk er att bara dra på sig den här sköna och krypa ner i soffan med en film! Men jag håller med, är inte värt att betala 1 500:- för något att kolla på film i.

Har hittat en annan svensk sida som säljer likadana för 800-900 kr, de som är på bilderna ligger runt 1 500:-




Snälla! kommentera vad ni tycker! Jag tror absolut att detta kommer bli vårens mode, Andreas tycker att jag lika gärna kan köpa nått sånt här:

                             



Skriv nu vad ni tycker, vad ni än tycker!

Inlägget skrevs: 2011-02-17 @ 21:30:21

sara skrev:

ÅÅhå, vad bra att jag hittade din blogg ! Älskar att läsa bloggar =) Kram



2011-02-17 @ 21:41:26
URL: http://smalandshundcenter.webs.com

Madeleine skrev:

ABSOLUTELY LOVE IT! Tyckte han inte om dem? Vi fyra som skulle gå runt i stan men varsin sådan cooling ;) Krya på dig gumman, får ta filmkväll i helgen istället om ni alla är friska och krya då :) Jag älskar dig min fina <3



2011-02-17 @ 21:41:51
URL: http://ilovegabriel.blogg.se/

veronica skrev:

Jag tycker de ser supermysiga ut. Skulle också vilja ha en (dock alldeles för dyra). Men samtidigt tänker jag på praktiska saker som att gå på toaletten ;) haha. Då måste man ju dra ner hela "dressen".

Kram



2011-02-21 @ 21:23:57
URL: http://innanformurarna.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: