Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Lördag

Fick en bonus på 550:- av H&M igår rakt i brevlådan. Trodde inte jag hade handlat för så mycket under året men har man barn och handlar bara (eller för det mesta) kläder på H&M så låter det ganska lågiskt. Som vanligt när jag går där med pengar hittar jag inget ja gillar. Hade jag gått där igår utan pengar hade jag hittat massa snyggt!

Skulle bytt en doppresent igår men när vi kom fram till stan kom vi på att vi hade glömt den. så det blir en resa till idag in till stan. Jag ska ta med mig Embla också så hon får känna på storsdadslivet =)

Annars va min födelsedag jätte bra igår! Första gången Andreas inte va sur när vi shoppade! Han kunde faktiskt hålla humöret uppe även på H&M. Sa det till honom också och det va bara för att det va min födelsedag sa han! ;)
 När jag går och kollar på kläder går han EXAKT mina steg efter mig hela tiden, jag blir så stressad av det. Skickade iväg honom för att kolla på en mobil han vill köpa när vi får pengar istället så jag kunde gå i lugn & ro. "Ååh vad skönt att få gå ifred" men det tog inte lång tid innan han stog där igen... haha, älskling!

Nu blir det lite mer kaffe innan jag sätter igång med dagens program! 

Inlägget skrevs: 2011-02-19 @ 09:46:48





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: