Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

En av mina största hjärtan!

Sitter här och är helt skakis nu! Hjärtat höll på att hoppa ur mig. Embla sprang i soffan som en tok, skulle precis bära ner henne till golvet då hon gjorde ett jätte språng upp på våran stora vita kudde och snurrade ner på golvet och hamnade under bordet. Hon skrek som bara den och hoppade runt på tre ben och la sig ner och rullade samtidigt som hon skrek som en galning. jag fick panik och ringde till Andreas direkt tänkte att nu blir det att åka till vetrinären direkt men hon slutade precis då att skrika när han svarade och bara sprang iväg utan att ens halta.
Nu springer hon och leker som vanligt igen. Blir till att ha koll på de där benet nu. Jag ska köpa en trappa som går upp till soffan för det här vill jag inte vara med om igen!! Men så som hon far runt hade det igentligen vart konstigt om hon inte slog sig någon gång. Sitter fortfarande och skakar, det va riktigt läskigt!! Min lilla gumma! <3

Älskar dig så grymt mycket!!

Inlägget skrevs: 2011-02-23 @ 19:51:37





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: