Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Embla snart...

Embla som snart är 4 månader! Hon börjar bli "stor" nu lilla stjärnan!

Vi är fortfarande inte så bra på det här med att stå fint o så. Men vi kommer frammåt, vi övar nästan varje dag=)



Hon börjar få så långa ben så hon har lite svårt att ha kontroll över alla fyra benen samtidigt. Dom vill gärna glida isär och sptreta åt alla håll. Det är verkligen jätte svårt att få henne lugn på bordet. Nu har hon fattat att det inte lönar sig att hoppa längre. Godiset kommer bara när man står stilla på ett bord.

Det andra svåra är att låta någon annan kolla henne i öron & mun.  Funkar inte alls än så länge men det övar vi också på.



Inlägget skrevs: 2011-02-18 @ 12:50:23

Millah skrev:

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah



2011-02-18 @ 15:39:22
URL: http://millahoman.blogg.se/

sara skrev:

Jag tycker ni sköter er jätte bra ! = ) kram Sara



2011-02-18 @ 17:52:11
URL: http://smalandshundcenter.webs.com

Frida skrev:

Tack Sara! Hon är envis som en get ibland. Men när man börjar se att hon förstår blir man så glad! =)



2011-02-19 @ 16:17:00




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: