Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

9 December-2011

Var på MVC idag för första gången efter inskrivningen. Allt gick bra och jag ska få ett stödbälte hos sjukgymnasten. Men jag tror inte riktigt på de där, tror inte det kommer hjälpa så mycket. Kommer ihåg att min Pilatesboll hjälpte mig betydligt myket mer när jag gick med Leja. Där kunde jag sitta träna och smärtan försvann inte helt men det kändes bättre för stunden.

Hjärtslagen låg runt 152 och allt var jätte bra både med mig och bebisen. Vi pratade mycket om förlossningen och jag är betydligt mycket mer nervös den här gången.
När jag gick med Leja visste jag inte vad som väntade, inte heller hur det skulle kännas. Nu vet jag hur förbannat ont det gör och därmed vad som väntar mig och just det är faktisgt ingen trevlig tanke! Jag är inte rädd, bara så nervös för att ha ont. Det är verkligen tur att den största belöningen man någonsin kan tänkas få kommer efteråt. Efter regn kommer solsken ;)

Snart väntar UL 3 och det där förbaskade sockertestet, efter det är det ju nästan dax!

Inlägget skrevs: 2011-12-09 @ 16:11:59





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: