Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

19 April

I morgon ska Leja vara påskakärring på dagis, dom skulle ha en liten fest. Dom ska komma utklädda och jag funderar på nu hur en påskakärring ser ut?! känner mig helt vrickad i huvvet som inte vet hur en sån ser ut.
Klart jag vet hur en sån ser ut, vet bara inte vad jag ska ta på henne...

Fick hem förstoringarna idag på hundarna och Leja, säger bara WOW! Dom ska hänga i hallen så det är det första man ser. Våra tre favorit flickor <3 Bilderna beställde vi på Fuji 40x51 och kostade 69:-/st, ramarna köpes på IKEA såklart! Billigt som tusan!
Ska ni beställa bilder eller förstoringar tipsar jag absolut om att ni gör det på Fuji! Snabb leverans dessutom. Små bilder tar bara någon dag att få hem.
förstoringarna tog 3 arbetsdagar att få.
I morgon får vi hem våran nya bil med. En Foooord! Fick köpa den av Peter (mammas sambo, eller fästman rättare sagt) Och det kommer bli skönt att ha en bil som man får plats med allt man behöver när man åker genom Land & rike med familjen ;)

Jag vill ha en Hammock också!! Har du en som är i hyffsat skick och inte bor så långt bort så hör av dig! Fattar inte varför jag skulle köpa ett växthus?! Allt jag planterade förra året dog ganska snabbt bara för att jag är för lat att bry mig. Ska packa ihop skiten och slänga iväg till mamma. Haha som allt annat jag inte vill ha längre... Börjar tro att min lilla mamma är en smygsamlare ;)

Här orkar jag inte sitta mer. Inte ätit en matbit idag än. Matdax!



Inlägget skrevs: 2011-04-19 @ 17:40:41





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: