Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Leja - vårat charmtroll!

Hade möte med dagis idag om hur det har gått för Leja efter inskolningen o så. Allt var bara positivt, och det förvånar mig inte! Leja har alltid vart lätt att ha o göra med. Hon är en glad, sprallig men endå lugn liten tjej. Hon finner sig i det mesta. Hon ger ofta både oss och personalen på dagis många skratt. Hon berättar vad hon vill och kan hon inte berätta så försöker hon. Hon pratar mycket, kopplar ihop ord väldigt lätt. Dessutom snappar hon upp ord hon hör väldigt snabbt. Hon kallas för dockan ;)

Berättade att vi alltid har haft lätt med henne. Vi har aldrig upplevt att vi haft det jobbigt med henne. Hon gnäller aldrig om hon inte "behöver" Alltså förutom om hon är trött, sjuk eller har slagit sig. Hon är en otroligt glad och tacksam tjej!

Hon är verkligen värd all beröm hon kan få! Hon är bäst och vi är så otroligt stolta över henne! Dessutom så är hon så otroligt jäkla söt!



Det har alltid vart kul att leka med henne, men nu är det extra roligt för nu förstår man vad hon vill hela tiden. Hon går här med sina dockor, lägger sig på golvet med dom och sjunger så fint "sova, sova, sovaaa" För några dagar sedan tog hon på sig en stövel och en mössa, kom fram till mig och sa bestämt "Dedddaa, Obba!" Så gav hon mig 3 slängpussar och gick.

När vi är i affären och ska betala sitter och alltid och vinkar hej då och slänger pussar till personen som sitter i kassan. Man hör ofta att hon är ett litet charmtroll. Det är hon också. Står man och pratar med någon på dagis eller ute sitter hon oftas helt knäpp tyst tills hon tröttnar, då vinkar hon och säger "Deddå" slänger pussar och vill gå vidare.

Únderbara lilla Leja! Mamma & Pappa älskar dig!!!!

Inlägget skrevs: 2011-04-05 @ 21:15:34





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: