Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Hundutställning - Moheda

Gick upp vid 06.30, Andreas lämnade Leja hos sin farmor och jag tog en runda med Hera innan vi bar iväg mot hundutställningen i Moheda.
Embla som är så jäkla morgontrött va ganska sur på mig när jag släpade upp henne så tidigt. Hon brukar följa med Andreas ut innan han åker till jobbet och kissa & bajsa sen kan hon sova fram till 11-12 om ja inte väcker henne innan.

Embla va lite nervös och nojig över alla människor och hundar som fanns där men jag tycker endå att hon skötte sig bättre än vad jag trodde hon skulle göra.

Det roligaste av allt va att vi fick träffa Sara, Fredrik och hundarna! Hennes nya lilla stjärna Devil blev BIR valp med ett HP men oplacerad i finalen. Lilla Micro blev BIR veteran med ett HP också han oplacerad i finalen.
  Stort grattis till Sara, Devil och Micro! =D
Dessutom fick jag träffa hennes vacka Dior <3 Hon är en av mina favoriter, helt klart! Så underbart fin är hon!

När vi kom hem gick jag och öppnade bakdörren och Embla visste precis vad hon skulle göra. Hon sprang ut och rullade sig i gräset och låg raklång på rygg i solen och myste <3

Förrutom att jag haft sån otrolig huvudvärk trots tablett så har vi hafte en jätte bra dag men underbara människor och fina hundar. Tack för en bra dag hörrni! =) Nu ska det tränas och laddas inför utställningen 1 Maj.

Inlägget skrevs: 2011-04-17 @ 17:16:59





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: