Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Hotmail krånglar... igen!

Någon mer än jag som har problem med sin Hotmail? Jag skulle logga in som vanligt men jag blev "Utelåst" Har försökt få tillbaka mitt lösen men det går inte. Nu har jag en viktig mail förlorad. Allt stod där ju. Nu måste jag göra en ny mail och informera alla och byta adress på våran hemsida för ödlorna. Facebook funkar som det ska med den användaradressen men frågan är om det är någon som tagit min mail borde man kanske byta den också?

Har blivit av med min Hotmail adress innan och det verkar inte vara svårt för någon att ta den så nu ska jag aldrig mer ha Hotmail igen, vilket är synd för jag gillar Hotmail annars.

Inlägget skrevs: 2010-09-30 @ 13:34:44





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: