Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

27 September

Var i stan idag för att köpa mat och åka förbi Ikea för att kolla ut en spegel till hallen. Som vanligt blir det inte bara det man tänkt köpa på Ikea utan det åker ner mycket man inte planerat. Blev mest bara sånt man behöver ha nytt hemma.

Andreas köpte en sån söt liten bondgård till Leja i tyg. Den fick sin plats under trappan i Lejas lilla hörna. Nu är det bara fotöljer som fattas sen har hon en egen lägenhet under trappan ;)



Japp, det är jag som suttit och ställt upp alla djuren medans Leja sov. Hon fick en haj och en krokodil med men tyvärr fick inte dom plats på bondgården. Tro mig... Leja försökte.

När vi kom ut från Ikea va jag ganska svettig. Vi hade ju en liten dam med oss som precis lärt sig gå, när man kan gå ska man absolut inte sitta i vagn tyckte hon, och det fick minnsan hela A6 höra.

Resten av dagen ska jag njuta av att min älskade snuttegris är hemma och inte jobbar idag. I morgon ska vi till Gällstad när jag slutat skolan och kolla efter en höstjacka.



Andreas och Bella får avsluta inlägget för idag =)

Inlägget skrevs: 2010-09-27 @ 16:40:03

veronica skrev:

Vilken söt bondgård :) Kram



2010-09-27 @ 17:58:35
URL: http://innanformurarna.blogg.se/

Frida skrev:

Ja men visst är den söt! =) Såg inte så fin o rolig ut i affären men den va poppis av Leja när vi kom hem.



2010-09-27 @ 19:40:48

jenny ♥ skrev:

Hej - tittar in o önskar en riktigt fin kväll! Kram Jenny ♥



Ps: Tävla om BARN och HEM - inredning för 1000 kr på min blogg just nu - http://jennyn.se/category/tavla-och-vinn.html



2010-09-27 @ 21:50:29
URL: http://www.jennyn.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: