Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Problem med arbete....

Nu har jag gått snart ett halvår på min utbildning och har sedan första veckan nästan vetat att vi ska skriva ett stort arbete som har med ämnet att göra. T ex en funktionsnedsättning, ett hjälpverktyg som någon form av terapi el liknande. Nu måste jag börja skriva och söka efter information men jag vet inte vad jag ska skriva om. Ville skriva om
* Ledarhundar - Upptaget.
* ADHD-Upptaget.
* Down Syndrom - upptaget
Och nu funderar jag på Hippoterapi.. men vad finns det att skriva om det? skulle man få ihop till ett helt arbete? Har till V.50 på min då jag ska redovisa.

För övrigt så måste jag säga att skolan är underbar, eleverna eller folket över huvudtaget är kanon bra! Lärarna är fantastiska och man mår verkligen bra när man går till skolan. Efter jul är det bara till Maj kvar sen är jag klar med min personliga assistent kurs. kommer bli skönt men kommer sakna min skola!! =(

Inlägget skrevs: 2010-10-13 @ 14:26:27





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: