Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Leja - tand på fel ställe...

Idag upptäckte jag att Leja har en tand som växer ut på framsidan av tandköttet, där läppen börjar precis nedanför hennes andra två tänder =/ Hon fick en tid hos tandläkaren i morgon kl 10.10. Ush, jag hoppas inte det är något som behövs dras bort eller något. Det är rött runt omkring och hon verkar vara jätte öm för man får inte pilla henne på läppen ens.

Håller tummarna för lillan <3

Inlägget skrevs: 2010-10-11 @ 15:20:29





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: