Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

5 Oktober!

Älskade barn! Vad skulle man göra utan glädjen man får varje dag av sina barn? Leja gör min dag, varje dag.

Idag har hon och Melwin lekt en del. Men när vi kom hem va Leja så trött så hon bara sprang efter mig och grät så det blev sängen tidigt för henne. 18.30 sov hon.

Nu gäller det för min att hålla sig vaken till minst 20.30. tidigare vill man inte lägga sig.



Inlägget skrevs: 2010-10-05 @ 19:19:42

Andreas Åberg skrev:

Gulliga unge! Dom två är ju bara för söta! Va skulle vi göra utan vår älskade Leja? Hon är helt underbar, man har aldrig tråkigt när hon är vaken! Och du är en helt underbar människa frida. Älskar dig av hela mitt hjärta! Saknar dig mycket denna veckan när jag jobbar sent o du är i skolan på dagarna, känns som vi bara träffas när vi har bråttom den här veckan. Puss puss



2010-10-05 @ 23:47:13
URL: http://abbesfishing.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: