Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

3 Oktober

O shit! Hänger inte med. Leja är som piggast och vildast på morgonen. Hon fick för sig att vi skulle gå upp i natt vid 3. Hon somnade om igen men vaknade igen vid 06.00 och vi har vart vakna sedan dess men inte gått upp förrens lite över 07.00 när Leja fått lelle. Nu springer hon runt och terroriserar allt hon kommer åt typ. Hon har redan vänt upp och ner på tv:rummet.

Planerna för dagen är väll att jag ska baka bröd och byta gardiner.
- Slängt in en maskin tvätt och snart är det frukost.

Andreas är och fiskar lax hela dagen så hoppas han blir lite glad när han kommer hem till nybakat bröd.
Veckan som kommer är en jobbig vecka. Jag är i skolan från 08.35-14.35, Andreas jobbar 15.00-23.15 vilket betyder att jag inte kommer få träffa honom på hela veckan. Men det är bara att bita ihop och längta till det stora kalaset på lördag =)

Nu är det frukost.

Inlägget skrevs: 2010-10-03 @ 08:28:06





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: