Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

15 Oktober

God morgon! Blir less på att behöva dammsuga varje morgon när man går upp. Har typ världens mest tröga (men smarta) hund här hemma. När vi går och lägger oss lägger sig Hera på sin Madrass som ligger nedanför våra fötter på golvet. Så fort vi har somnat smyger hon ner och lägger sig i soffan, där ligger hon hela natten och hårar ner och förstör. vi har ju en grind i trappan och hur hon får upp den är ett mysterium.

Idag ska jag försöka städa hela lgenheten. Idag känner ja mig någorlunda frisk och tar därför tag i städningen. Syns nämligen på övervåningen att ja vart sjuk. Tvättar inte ja, tvättar ingen. så hela badrummet är fullt av tvätt.  Nu blir det lite frukost med tjejen jag älskar mest i hela världen!

Inlägget skrevs: 2010-10-15 @ 08:38:31





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: