Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

14 Oktober

Känner att jag börjar gå in i en ond cirkel igen. Börjar må dåligt, känna mig värdelös och vill bara gömma mig. Får onda tankar om mig själv, jag är elak mot mig själv lixom. vet inte hur jag ska förklara mig så någon fattar.. vill heller inte prata om det igenltigen men känns lixom ganska skönt att skriva av sig här.
Kan stå framför spegeln och tänka
 "Men shit? hur har du lyckats bli så här tjock och grå? du som va så fin innan...!" 
Har bestämt mig för försöka tänka possetivt och vara glad för vad jag har och vem jag är.  

-Vill bara luta mig i Andreas famn och bara vara. Titta på när Leja leker och dansar. Det är mitt liv, och det är ta mig fan världens bästa liv!




Inlägget skrevs: 2010-10-14 @ 09:56:57





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: