Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

1 Oktober

För en gångs skull kan Leja sitta i lugn o ro och kolla på barnprogram. Dock bara i ca 30 sekunder....



Annars har väll dagen vart som de flesta andra dagar denna veckan. Vart i skolan och efter skolan vart i stan. Idag skulle Andreas köpa en håv till laxfisket på söndag. Leja fick en vagn som ni ser i förra inlägget.

Köpte med lite vin hem och när Leja somnat ska jag ta mig lite sömnmedel ;)

Nu hör jag en liten dam som skriker på sin pappa i köket som försöker plocka in disk så bäst ja gör lite lelle och lägger tösa i säng.

Inlägget skrevs: 2010-10-01 @ 18:39:48

Anonym skrev:

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)



2010-10-01 @ 19:05:42




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: