Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

WP Sele + Halsband från HCH!

Idag när jag gick upp hoppades jag att locket på brevlådan skulle stå upp, och det gjorde den! Blev så glad så jag sprang ut som ett barn på julafton och hämtade paket som anlänt frå Hardcore Harness!

Det va våran sele som vi väntat på i 3 veckor.

Nu ska vi börja med DW och WP på riktigt! =D
Detta är verkligen något som Hera kommer älska! Hennes envishet och dragkänsla kommer ta över allt och hon kommer stortrivas som DW hund.

Nu ska vi skaffa oss lite Ketting så vi kan komma igång lite lugnt.
Går allt som planerat kommer Leja kunna åka pulka bakom Hera i vinter.

Inlägget skrevs: 2010-11-18 @ 15:04:15





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: