Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Lite om mig.


namn: Frida
födelsedatum: 18 Februari 1988
födelseplats: Skövde
bor: Mullsjö
hårfärg: Ljus
längd: 165 cm
skostorlek: 38-39 beroende på skor ibland får jag tillome köpa i 40.
civilstatus: Sambo
höger eller vänsterhänt: höger
stjärntecken: Vattuman

Har du under den senaste månaden:
Haft sex? Yes
tappat bort saker? hmm, just senaste månaden tror jag inte det. Annars är ja rätt bra på de.
druckit alkohol? Ett glas vin till maten för två veckor sedan. Men det va inget vidare...
rökt? Ja
shoppat? Ja
stulit något? Nej!
motionerat? Jajjemen!

antal:
antal människor du skulle ge ditt liv för: Antal? ingen aning, alla jaghar i min närhet, släkt och vänner.
antal piercings: Om man räknar med vad jag har just nu: inga, haft ett antal innan men de har tagits bort.
antal tatueringar: Inga
antal syskon: 2 + 3
antal saker jag ångrar: Ångrar? hmm inget jag kommer på nu.
antal skor: 5 par
antal mascaror: 3 st
antal personer du kysst: jadu... ?


Var ärlig!
svär du? Ja
sjunger du? ja de e klart, för Leja varje dag =)
plattar håret? Nej, har redan sveriges plattaste hår.
gråter du? ja
varit depp? ja
sett upp till någon? Ja, många!


har du någonsin:
däckat eller varit jätte full? Ja
blivit kallad hora? ja
blivit nedslagen? ja
Slagit någon?  Ja
ljugit om din ålder? Ja
bråkat utan anledning? nja
Varit uppe 24 h? Ja

i framtiden:
namn på barn? Hmm. Pojke: Miliam eller Kevin och om inte Leja hetat Leja skulle jag föreslå Leon, men det låter kanske lite töntigt med Leja & Leon... Flicka: Ingen aning.
hur vill du dö? Utan lidande
vad vill du bli när du blir äldre? Rik
vart vill du bo när du skaffat familj? I ett stort hus på landet som inte ligger långt ifrån en stad. Stor trädgård med ett mindre stall där man kan ha plats för hästar. På trädgården ska Leja kunna ha en egen lekpark. Huset ska ligga intill en stoor sjö med egen brygga, där kan vi ha våran båt. Är väll lika bra jag skriver att i sjön ska det vara bra fiske ;) Vid bryggan vill jag ha en lien bastu stuga med en balja man kan bada i. Sen ska det vara gå avstånd till en affär.
drömjobbet? Veterinär

brukar du:
lyssna på musik? För de mesta när jag är hemma
äta mat?  Ja men alldeles för sällan på dagarna.
dricka vatten? Ja, de e gott!!
dricka alkohol? Nja... Knappt 1 gång i månaden..
vara lat? Japp!
skratta: Yes
kramas? Ja!
sova? ja
jobba? i skolan? ja
ha pengar? ja
Om Inte, frågar du dina föräldrar? Krisar det så visst.

Inlägget skrevs: 2010-11-19 @ 10:51:49





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: