Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

DW Hera

Hemma från en liten kort DW (Drag Weight) runda med Hera. Vi gick upp till MSOK så hon skulle hinna göra ifrån sig, sedan satte vi på henne selen och gick. Hon gick som om hon inte gjort annat. Det gick så jäkla bra. Tillomed kontakten höll hela vägen. Inte något störd på ljudet bakom av kettingen heller.
Vilken toppen hund man har!!

Hon gick med 4 kg och det va alldeles för lätt, men en bra början. Det va första gången hon gick med det bakom så några rundor till får det bli med den tyngden så hon lär känna selen.

Får hon en uppgift så går det alltid galant. hon tycker det är skit kul! 

Tog inga bilder tyvärr... får göra det nästa gång.

Nu blir det att slå på musik och roas av Lejas fina dans en stund.
  

Inlägget skrevs: 2010-11-19 @ 14:59:14





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: