Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

23 November

Va hemma från skolan igår och idag. Fruktansvärt ont i bröstkorgen och ner mot magen. Kändes först som magkatarr men nu har jag fått reda på att det är en inflammation i brosket som sitter i bröstet. Mindre roligt, speciellt när man är hemma, känns som om det är bättre att gå till skolan. Men idag va Andreas tvungen att åka till jobbet några timmar så har inget val idag tyvärr.

Blev tokig av att gå inne igår så vi tog en kort promenad med Leja och Hera i snön. Vi tog på Hera selen och kopplade på Leja med en pulka bakom. Det gick så bra det bara kunde gå. Hera jobbade på så duktigt. Leja satt still och verkade gilla turen bakom Hera. När vi kom upp till Falkgatan va det ett ställe som inte va plogat, Jag råkade gå lite för långt ifrån och manade på Hera att dra lite xtra, så hon tog ett springsprång och Leja ramlade av pulkan med ansiktet rakt ner i snön. När jag satte henne upp började hon skratta så hon tyckte nog det va kul. Detta va enbart mitt fel. Men det slutade bra ialf =) Nu vet vi att det funkar. Hera är en perfekt draghund. Lejas egna polle ;) Vi gick en jätte kort tur, men denna lilla turen tröttade ut Hera och hon sov nöjd i soffan hela kvällen.
Idag är vi insnöade. Tack o lov. ingen lust att gå ut i detta väder endå.

Lägger in en video på min söta Leja som älskar musik!!




Hon dansar så fint i takt med musiken. och gör ett snyggt avslut dessutom=)



Inlägget skrevs: 2010-11-23 @ 10:19:41





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: