Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

5 Maj

Leja va ju sjuk igår, idag är det min tur.  Skulle vart i skolan och ha rakel bränning på Keramiken, tror inte min hals tillåter det. Jag är heldre hemma...

Ska slänga in lite bröd i ugnen alldeles strax. Ska först berätta för er att jag har gjort en fuktgrotta + 5 mat/vattenskålar till våra ödlor. Fuktgrottan ska nog vara klar nu.. hoppas på att Antonia knackar på dörren och vill lämna den sen när hon slutat?!

Igår fixade vi en äggkläckare till äggen som ska trilla in här nu i vår / Sommar. Det blir nog bra minnsan.



 

Så här ser det ut. Pizzasallads burk, en doppvärmare, tegelstenar från trädgården och en plastback. Bättre än en jäger för över 1500 spänn? ...  Vi fick slänga äggen som Nova fick. Vermecuiliten belv antagligen för fuktig så äggen möglade. Nu väntar vi på nya ägg och nya tag =) snart så!

Inlägget skrevs: 2010-05-05 @ 08:54:03





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: