Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Maria Montazami

Gårdagens hollywoodsfruar: Jag hyllar Maria Montazami! Hon är så otroligt söt, verkar genom snäll och visst är hon snygg?

Igår visade dom ett klipp på när fruarna shoppar och i slutet säger Maria: "Lycka och pengar är allt man behöver" När klippet är slut tänkte hon nog till och rättade sig själv med en mening som: "Heldre lycka än pengar" Och jag tror nog att hon är en sådan människa. Hennes familj betyder betydligt mycket mer än pengar. Hon är glad när hon tjänar egna pengar och gör hon det köper hon presenter till familjen. Jag gillar henne jätte mycket. Hon är betydligt mycket bättre än dom andra tupparna som tror dom äger männiksor med mindre pengar.

Hur söt är hon inte när hon går med sitt läppstift. "Man blir lycklig av läppstift, utan det känner jag mig naken och exposed!"

Vem älskar Maria Montazami? I do!


Inlägget skrevs: 2010-05-11 @ 08:12:30

Mikaela - Mamma till Nova skrev:

Hej! Vill bara tipsa om fyra tävlingar jag har igång just nu. Vinsterna är ett paket namnnappar,Haklappar med valfri text,Barnvagnsskylt och presentkort på Barnkalas.se på 150 kronor.



Kom gärna in och delta :)



Mvh // Mikaela



*Ps; Om du inte vill missa alla mina roligheter på bloggen får du gärna lägga till mig på bloglovin :)



2010-05-11 @ 16:55:13
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: