Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Grottan klar

Nu är min fuktgrotta till Bella klar =) Blev igentligen inte alls nöjd.. färgen blev fel hela grottan blev feel! Men skit samma... Nu har hon en fuktgrotta ialf =)







Snart är jag klar med mat / vattenskålarna... hoppas dom blir bättre...

Inlägget skrevs: 2010-05-06 @ 13:17:34

Jenny skrev:

JAG tycker den är jätte fin!! Häftig... Det kanske inte blev som du tänkt dig, men vi vet ju inte hur du tänkte dig den. Så jag tycker den va jätte fin iaf!!



kram



2010-05-07 @ 11:43:02
URL: http://jensansblogg.blogspot.com/

Frida skrev:

Tack Jenny! =)) Jag hade tänkt mig en mycket mörkare brun färg och lite större... men, men...



2010-05-07 @ 15:31:48




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: