Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

Sunshine`s Geckos.

Just nu sitter jag vid datorn är tjurar. Jag och Andreas spelade Tekken för en stund sedan. Jag vann hela tiden med en och samma gubbe då sa han att jag skulle byta gubbe, vilket jag gjorde... Och vann igen, då börjar deta klagande på att jag trycker på samma knapp o bla bla, det är inte rättvvist tycker han. Världens sämsta förlorare! Han tål inte att förlora mer än 2 ggr i raken. så... ja jag blev lack och satte mig här istället =)  Men jag älskar dig endå Andreas!

På Fredag anländer våran nya avelshona - Bella. Hon är Stripe Bell Albino. hon ska gå med våran Tangerine Bell Albino. Men eftersom Leo inte är så stor än och måste jobba med sin vikt ett tag till så får leo bo med Puzzel ett tag till. Vi har gjort namnskyltar till våra skönheter.

Lägger upp dom här och en bild på var och en.

























Vad tycker ni? Vi är jätte nöjda med dom, från början va det tänkt att detta skulle bli en avelsgrupp, men med lite andra mål så blev det lite ändringar.

Är dags för mig att gå göra mig iordning, ska till Madde och Gabbe nu.

Inlägget skrevs: 2010-03-21 @ 12:05:34





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: