Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

3 Mars

Jag uppskattar verkligen att ni kommenterar min blogg verkligen! Men som jag har skrivit tidigare så kan jag inte svara er via era bloggar för det finns ingen adress på URL adressen.

Ialf. Vad tyckte ni om Dating in the dark? Jag tyckte det va lite småtöntigt men endå kommer jag nog titta på det minsan.. Är ju alltid kul att se hur dom reagerar när dom ser varandra. Undrar om det alltid kommer vara så att alla vill ha varsin partner och ingen fastnar för en och samma? Dom här tre hade ju tur.

Idag ligger jag hemma med huvudvärk och illamående, jag blir så lack, vill inte missa mer i skolan!! Har ju vart borta hela förra veckan!
Snart kommer min mamma också och ska hälsa på, hon vet inte om våra ödlor så hon kommer garanterat tro att vi köpt nya ormar =D Ska bli kul.

Hungrar hela tiden, nu när jag inte äter påsar längre vill jag bara vräka i mig mat! mer MAAAAT! MAAAAT! Känner mig heltokig. Men man måste ta sig i kragen och vända huvudet bort mot alla godsaker som finns. Ska klara detta ska gå ner till 60 kg igen! Känns hel sjukt just nu att jag har vägt 60 kg en gång i tiden och då tyckte jag att jag va tjock och va inte alls nöjd med mig själv.. hhmpf.... se där.. =/

Ska gå ta något att äta nu, blir ett knäckebröd och en smothie. Bey!

Inlägget skrevs: 2010-03-03 @ 10:19:07

Gabriel skrev:

Nu fungerar nog URL:en!



2010-03-05 @ 10:21:46
URL: http://fisketurer.blogg.se/

Frida skrev:

Tack gabriel! =)



2010-03-05 @ 14:13:35




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: