Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

1 Mars

Leosarna verkar komma till rätta. någon har bajsat tror hanen ska ömsa han ligger mest och trycker i fuktgrottan. Sunglow honorna har ätit och även Puzzel.. men dock bara en mjölmask (som jag vet) Men det kommer nog bli kanon. I slutet av månaden får vi hem våran Bell Albino hona, hon ska gå i avel med våran Bell hane. Kommer nog bli en kanon kombination.

I sommar blir det mässor, hoppas på att hitta fin hane till våra sunglows. Men det ska nog inte bli så svårt. Får hoppas våran Leo växer som han ska nu så det blir ägg till ialf nästa år. Bara att hålla tummarna. Andreas ska göra 5 st nya Terrarium av en Lack bokhylla där våra avelspar och grupper ska befinna sig i. Sen blir det att köpa till ställningar till bebisarna.

Det kommer nog inte dröja länge förrens Leja börjar krypa nu, hon ska alltid ligga på magen. Vill dock inte att hon ska börja krypa för tidigt då hennes huvud inte är så hårt ennu.. men nu är hon ju endå 6 månader snart (15 Mars)

Hon har också börjat säga ett ord, hihi! "Adda" vad nu det betyder. hihi. Nu vaknade hon så bäst att jag gör iordning lite välling, hon åt en stor portion gröt i morse till frukost så hon är nog lite små hungrig nu.

Senare när Andreas kommer hem ska vi fota geckosarna=) kul, kul!

Inlägget skrevs: 2010-03-01 @ 13:32:02

Tess skrev:

Ville bara säga att du har en riktigt fin bebis! :) Och en fin blogg btw :D

Duktig på designer ser jag! :) Riktigt fin är den :D



2010-03-02 @ 15:48:15

emma skrev:

hej nu är det frågestund på bloggen, du får fråga vad du vill:D

Till höger på bloggen finns en ruta där det står:bloggsvar, skriv din fråga där så svarar jag där och sen lägger jag upp frågan på bloggen :D

ANONYMT



2010-03-02 @ 23:31:10




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: