Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

26 Juni

Igår firade vi midsommar hos min mamma. Stannade inte så länge pga av att Andreas skulle börja jobba vid sju.. Men vi fick i oss massa god midsommar mat, jordgubstårta och så fick vi se lite dans runt midsommarstången =) Barnen badade i en liten pool och Leja satt mest bara och tjötade. Hon blev tillräckligt trött för att lägga sig innan sju! Hon somnade som en stock och sov till sju i dag på morgonen, inte så ofta hon sover så länge. 

Fick ett så fint kort på Leja av Jenny & Jonny. Det va verkligen super fint och ska absolut ramas in! Stod och tittade på kortet länge när Leja hade somnat, hon är ju fantastiskt söt!!

Får se vad som händer resten av dagen.. Andreas lär ju sova till fem ialf för han ska jobba inatt igen. Själv funderar jag på att slänga Saphira i ett bad då hon har svårt att få bort öms på ryggen. Skulle verkligen behöva städa med men det skiter jag i idag! =))

Inlägget skrevs: 2010-06-26 @ 10:32:27

Stine - Mamma till Wiggo skrev:

Hej kikade in här, vilken snygg blogg du har!! man behöver inte städa på sommaren, ser ut som en bomb här också, men skit samma :)



Kram



2010-07-01 @ 21:18:13
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: