Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

19 Juni

Skrev på fel blogg... haha! Klart jag kommer skriva här. Raderade det jag skrev innan. Vill ni fortfarande läsa om oss och inte ödlorna kan ni fortsätta att att läsa om oss här =)

Ber om ursäkt.

Inlägget skrevs: 2010-06-19 @ 20:06:12

Veronica skrev:

Hej!

Vad är adressen till eran hemsida? Vill gärna följa er.

Du skrev i något inlägg att du vill träffa mer mammor, och jag tänkte att vi kanske kunde träffas någon dag med barnen, gå en promenad eller leka i någon lekpark, vad tror du om det?

kram Virre



2010-06-19 @ 23:04:08
URL: http://innanformurarna.blogg.se/

Frida skrev:

Hej Virre. Jag har visst skrivit på fel blogg. Det är reptilbloggen jag ska lägga ner inte denna. Här kommer du fortfarande kunna läsa som vanligt. Ber om ursäkt.



Klart vi kan! Är ju super kul att träffa andra mammor och Leja får mer kompisar ;)



2010-06-20 @ 16:07:30




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: