Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

16 Juni

Nu har Andreas börjat jobba igen. Han började med den sämsta veckoan.. Kväll. Han börjar ju visserligen inte förrens kl 15.00 men efter kl 14.30 känner man sig helt låst. Va sjutton ska man hitta på? Vad finns det i Mullsjö att göra förutom att gå ut och gå och hur jäkla kul är det? Ungifär lika kul som denna bloggen.. har absolut inget kul att skriva om ens.

Som sagt. skulle gärna vilja gå på mässan den 28e Augusti. Men Andreas jobbar då med så jag får antagligen hoppa det med. Om ingen annan med körkort har lusten att hänga med? =) Har svårt att tänka mig någon i min omkrets som vill följa med på tropik mässa... Är väll bara jag här (förutom Madde & Gabriel) som vill gå på mässan.

Nu lämnar vi allt det negativa. Igår blev Leja 9 Månader och på den dagen började hon säga MAMMA! =D Hur kul som helst. Det är nu ett evigt tjatande hela tiden. MAMMAMAMAMMMAMAMMAMMAMAMAMAMAMAMAMMMAMAMAMAAAMAMAMAMAMAMMMMAMAMAMMMMAMAMAMAMMA!
Men det gör inget lilla hjärtat för jag älskar när du säger det! Man blir helt varm i hjärtat.

Igår Va Madde här och vi hade en lien tjej kväll utan killarna och utan barn. Leja sov. Kollade på en typisk tjejfilm som inte va alls för bra.. Men det va trevligt endå. Alltid lika trevligt att umgås med Madde! Tack för att du gjorde min kväll igår gumman! Love u!

Idag är det strålande fint väder och Leja ska få bada i sin lilla pool senare när hon ätit. Lilla sötnöt.

Inlägget skrevs: 2010-06-16 @ 11:00:48





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: