Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

15 Juni

Uppe med tuppen som vanligt.

Vet inte om det är jag som är dum... Andreas Börjar jobba kl 14.00 så när Leja vaknar på morgonen tycker jag att han kan gå upp och byta hennes blöja och göra välling åt henne så kan han gå lägga sig sen, då får han sova hur länge han vill så tar jag Leja när hon vaknar igen runt 7-8, men det va tydligen fel.. oooppps! :/ Im so Sorry!

Vi har inga som helst planer idag som vanligt.
Nu tänkte jag skriva att jag skulle gå göra kaffe, har inte ens kaffe. JOBBIG START PÅ DENNA DAG!!!

Inlägget skrevs: 2010-06-15 @ 07:12:12





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: