Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

14 Juni

Idag börjar Andreas på sitt nya jobb. Han har vart pappa ledig sen Januari och nu ska han äntligen ut och jobba igen! Skönt att slippa ha honom hängandes över datorn på dagarna ;) hihi, nä skämt o sido så måste man vara ifrån varandra ibland.. Man går varandra på nerverna när båda bara går här hemma hela dagarna. Sen när han ska fiska någonon gång blir jag helt till mig. "Varför ska du bara åka fiska jämt? - När får jag göra något?!- Jag vill också åka iväg någon gång!!" Jag får så gärna göra saker.. Men har alltid vart något i vägen. Den 3 Juli är det mässa i Lidköping, den har jag verkligen sett fram imot, blev så lycklig när vi bestämde oss för att åka... Men nu jobbar Andreas heeela den långa dagen så jag får vara hemma endå... igen... Nästa år kanske.. eler i Augusti.. om han inte jobbar.

Ialf, Andreas börjar sitt nya jobb idag, han ska vara på MIPAC så nu måste vi söka dagisplats. Va ju meningen att Leja skulle börja på dagis efter jul, men nu blev det som det blev och vi har inget annat val. Hon ska börja så fort hon kan efter sommaren. Jag ska ju läsa Personlig Assistent utbildning nu i ett år, sen efter det skulle jag gärna vilja läsa till undersjöterska, men frågan är om jag ska göra det direkt efter PA året eller om jag ska vänta.. beror på hur livet ser ut just då. Skönast vore om man pluggat klart så man bara kan jobba sen, men är inte lätt att försörja sina barn om man pluggar direkt...

Nä nu måste jag hinna med lite kaffe innan huliganbebisen vaknar. Hon blir allt vildare och vildare för var dag som går. Måste ha energi!! =D




Inlägget skrevs: 2010-06-14 @ 10:04:26

jeanette skrev:

Hej. Ja du här går det undan. Hugo va 5 mån när han fick första tanden, sen har de ploppat upp som bara den =) Hur går det för er? Kram



2010-06-14 @ 19:48:14
URL: http://tattoochick.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: