Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

31 Juli

Nu är den jobbigaste helgen på hela månaden här. Andreas jobbar heeela helgen kommer bara träffa honom i sängen på kvällarna. Jag kommer verkligen sakna honom! Känns som om han är bortrest... Men man måste stå ut endå för så farligt är det inte igentligen, är bara jag som är lite kännslig.

Fick H&M katalogen hem förra veckan, bläddrade lite snabbt men när barnkläderna kom såg jag en så fin jacka till Leja. Nej.. jag kunde inte låta bli att beställa den. Till den en skarf och Jeans. Paketet kom igår och det va så fint! Hon kommer verkligen bli fin!






Idag regnar det som vanligt.. blir så jäkla less på detta väder. Leja blir lika uttråkad hon, inte konstigt för man kan ju inte ens göra något. Inte ens gå till en lekpark. Blir bokstavligt talat galen på detta skitväder. Sommaren är över och nu väntas hösten.

Blir en inne dag med lite bad i badkaret och mys i soffan (om lillan går med på det vills säga) Min vilding.


Inlägget skrevs: 2010-07-31 @ 11:35:41





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: