Om mig

Mitt namn är Frida, född 88 och bor i Mullsjö tillsammans med min sambo, Andreas. Tillsammans har vi fått en underbar dotter! -Leja. Leja föddes 15 Sep -09. Hon är allt vi önskat oss! Hon betyder allt för oss. Med oss bor också Hunden Hera (AMSTAFF/AMBULLDOG) Och huskatten Sessa. =) Med min blogg vill jag skriva om våran dotters utveckling och hur vardagen som föräldrar kan vara.

Senaste

Arkiv

Länkar

Bloglovin

Blogglista

Blogglista.se Klicka gärna på knappen för att få min blogg i topp!

Blogglista.se

En dag på Liseberg

Va på Liseberg igår som typ 9 000 000 anddra människor. Det va kul endå trots 1 timmes kö till allt det roliga. Lyckades inte få på Andreas ett par kaninöron =( Hade velat att vi båda skulle ha ett par, fanns ju jätte fina i rosa eller svarta med glitter i. Andreas satsa mer på att vara vuxen och säge "Nej Frida, dom är ju för dyra ser du väll?" Tråk Andreas!

Eftersom det va så lång kö på allt så åkte vi bara 5 ggr typ. Ballder två gånger, Lisebergsbanan, Kållorado och den nya snurran... vad hette den nu?... Just det Hanghai! När man står i kön ser den bara härlig ut, när man sitter där och den börjar tänker man bara att "det här kan inte sluta bra!" Men det slutade bra, mycket bra trots att den va värre än vad jag trodde. Roligast efter Ballder.  Den måste ni absolut åka ni som inte gjort det.

Den nya filmen: Sammys äventyr... själva filmen va bra och det va en del fina scener men måste faktiskt säga att do mkunde göra den bättre.. inte mycket 3D här inte..

När vi stod i kön till Ballder andra gången såg jag Tobbe från "Andra sidan köping" Men när han började prata insåg jag att det inte va han. SYND! Han är ju klart en av mina idoler =)

Lotta på Liseberg en stund och sedan bar det hem mot stallgatan. Jag saknar Leja något fruktansvärt! Ville hämta henne inatt! =) Nu ska jag bara vänta på att Andreas ska vakna så vi kan hämta henne snart... 



 









Kameran åkte över oss flera gånger såg inte på skärmen om vi syntes men det måste vi ha gjort lite ialf! ;)



Inlägget skrevs: 2010-07-27 @ 11:44:09





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: